ערכה ביתית לטיפולי פוריות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

תוכן עניינים:

ערכה ביתית לטיפולי פוריותעד לאחרונה, לא ניתן היה לבצע תהליך של השבחת זרע באופן עצמאי, אלא רק במעבדות מיוחדות שבהן מבצעים הליך מורכב זה.

זוהי הסיבה בגינה זוגות רבים מספור נשמו לרווחה בכל רחבי העולם, כאשר חברה גרמנית הפועלת בתחום טיפולי הפוריות, דיווחה על כך שבתום עשור שלם של פיתוח, הצליחה לייצר את הערכה הראשונה בהיסטוריה, המאפשרת לבצע השבחת זרע באופן עצמאי בבית. הפיתוח התקיים במעבדות החברה שבמינכן וכן באוניברסיטת טורונטו.

אודות הערכה המהפכנית

הערכה מורכבת ממתקן מיוחד שבו מותקנות תעלות זעירות. דרך התעלות הזעירות צריכים לעבור תאי הזרע וזאת על מנת שבסופו של דבר תתקבל כמות ראויה של תאי זרע תקינים. נכון לכתיבת שורות אלה האבטיפוס של המתקן הייחודי נמצא בשלבי מחקר קליני ובקרוב מאוד יקבל את האישורים הדרושים להתחלת השיווק.

לפי הודעת החברה הגרמנית, בשבועות הקרובים תתחיל למכור את הערכה בבריטניה ולאחר שתקבל את כל האישורים הדרושים לשיווק הערכה, תתחיל לשווק את המתקן בכל מדינות אירופה וכן במדינות ארצות הברית. לפי ההערכות העדכניות, הערכה צפויה להימכר תמורת 50 אירו בלבד.

העזו לחלום שוב

לפי מייסד חברת Baby Home Kit, המכהן גם כשותף בכיר בחברה, ד"ר וולמר מריון, נכון להיום ישנם 50 מיליון זוגות הסובלים מבעיות פוריות ומטבע הדברים רבים מאוד מהם לא מסוגלים לעמוד בהוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בטיפולי הפוריות. לדבריו, מטרת החברה היא לאפשר להם לבחור באפשרות זולה וזמינה וכך לא לוותר על החלום להביא ילד לעולם.

לפי המנכ"ל של החברה, דניאל וילסון, מדובר בלא פחות מפיתוח בעל חשיבות היסטורית. לדבריו, התעשייה של טיפולי הפוריות מיקדה עד כה את רוב המאמצים שלה דווקא בנשים. הערכה החדשה מתמקדת כמובן דווקא בצד הגברי של המשוואה ומנסה להתמודד עם בעיות הקשורות לאיכות הזרע. הסיסמה של החברה היא "העזו לחלום שוב" ולטענתו לא מדובר בסיסמת שיווק גרידא. זאת כיוון שהיא מעניקה לזוגות שלא מסוגלים להרות, הזדמנות פז להביא ילדים לעולם ובכך מעוררת ברבים תקווה שכבר כמעט נגוזה.

שיעורי הצלחה לא מרשימים בטיפולי הפוריות בישראל

אמנם נכון להיום ישראל נחשבת למעצמה של ממש בתחום טיפולי הפוריות, אך למרבה הצער הנתונים לא בדיוק מעודדים. לפי משרד הבריאות, שיעורי ההצלחה של טיפולי הפוריות נמוכים למדי, אם כי ככול הנראה הסיבה לכך נעוצה בריבוי הטיפולים המבוצעים גם במקרים שבהם הסיכוי להצלחת הטיפול נמוך מלכתחילה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז לפוריות

המרכז לפוריות- כל מה שצריך לדעת על פוריות במקום אחד: מאמרים מקצועיים בנושא פוריות ומיניות, בעיות פוריות, טיפולי פוריות שימור פוריות ועוד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ אנדוקרינולוג במרכז מומחים

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!